Ida Surjani

Ida Surjani is a stay at home mom who lives in Kopavogur, Iceland. Ida Surjani adalah seorang ibu rumah tangga yang tinggal di Kopavogur, Islandia. She loves travelling, painting as well as cooking. Ia gemar bertamasya, melukis dan memasak. Ida's paintings can be seen on the American painting's site on http://fineartamerica.com/profiles/ida-surjani.html. Karya lukisan Ida bisa dilihat di situs Amerika untuk lukisan di http://fineartamerica.com/profiles/ida-surjani.html.

Ida has a Masters degree and a Graduate diploma in Commerce from Auckland University in New Zealand. Ida mempunyai gelar Master dan Diploma Pasca Sarjana di bidang perdagangan dari Auckland University di Selandia Baru.

She also holds a Bachelors degree in Business Management from Atma Jaya Catholic University in Indonesia. Ia juga mempunyai gelar S1 di bidang Bisnis Manajemen dari Universitas Katolik Atma Jaya di Indonesia.

After she moved to Iceland in 2002, she went to the University of Iceland and completed a Bachelor of Arts degree in English and Icelandic for foreigners. Setelah ia berpindah ke Islandia pada tahun 2002, ia belajar di Haskoli Islands dan menyelesaikan gelar BA dalam bidang bahasa Inggris dan bahasa Islandia untuk orang asing.

Orri and Orca is Idas first childrens book and this book is the first series of her childrens book called "Orri". Orri dan Orca (Paus Pembunuh) adalah buku anak pertama yang ia tulis dan buku ini merupakan seri pertama dari buku anak-anak yang berjudul "Orri".

This book is inspired by a real life incident with her son who has an autism spectrum disorder. Buku ini diinspirasi oleh kisah kehidupan nyata anaknya yang menderita autis.

Other publication from this author appeared on the Advancing Women in Leadership Online Journal Volume 21, Summer 2006. This publication was based on Ida's final thesis for completing her Master's degree in Management Employment Relations from the University of Auckland, New Zealand in 2002.

Apakah anda seorang pengarang? Silahkan kontak kami di cs@bukabuku.com untuk memperbarui biografi anda

Beberapa buku yang pernah ditulis oleh Ida Surjani:
Orri & Orca (Paus Pembunuh)
oleh Ida Surjani
Stock tidak tersedia